Jäntevä keho = Ikuisuusprojektini.
Blogi = Uusi keino saavuttaa tavoitteeni.
Kokeillaan. Kroppa kuntoon kaason hommia varten ensi kesäksi!

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Ihana & kamala hiivatulehdus

"-No terveydenhoitaja tässä hei. Kävit eilen tossa labran hiivatestissä ja tulos on positiivinen.
-No hei! Oikeestikko?! Hienoa!
-Niin siis tulos on positiivinen, eli sulta löytyy se tulehdus eli et ole terve..(??) Sun täytyisi tulla käymään tässä lääkärillä..
-Joojoo, hienoa, että löytyy! Voin tulla tänään ihan koska vaan..."

Kyseessä on siis mun ensimmäinen hiiva ja oon siitä ihan mielettömän iloinen! Miksi? No siksi.

Palasin siis just hiukan pidemmältä ulkomaankomennukselta takas kotiin asumaan mun avomiehen luokse ja mun tietojen mukaan mun avokki odotti mua tänne ihan yhtä paljon kun mäkin odotin sitä, et pääsen takas meidän ihanaan arkeen. Mutta sit kun oltiin alotettu meidän normaali seksielämä, alkoi ongelmat. Molemmilla enemmän tai vähemmän kutinaa, kirvelyä, ihottumaa... Mitäs helvettiä?

Asiasta ei juurikaan puhuttu. Uskon, että kumpikaan ei halunnut sanoa ääneen mitä ajatteli: kertoisiko tuo, jos sillä olisi ollut toinen? Voinko sanoa ääneen, että en luota? Tuhoaako se kaiken? Mitä nyt voi tehdä?

Onneksi on google ja terveyssivustot. Oireiden perusteella päättelin, että kyseessä voisi olla tuiki tavallinen hiiva, joka EI SIIS OLE SUKUPUOLITAUTI. Koska mies on semmoinen möllikkä perusmies ja hän tuskin olisi halunnut mennä (selkeämmistä) vaivoistaan juttelemaan, päätin mennä itse heti kuin se oli mahdollista. Pääsinkin ensin terkalle, sitten labraan ja tosiaan tänään tuon helpottavan puhelun jälkeen lääkärille.

IHANAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti